總網頁檢視次數

網誌封存

2017年6月11日星期日

一個字 ~ 忙
















http://yamgroup2013.blogspot.hk/2017/06/blog-post_6.html



近日非常唔得閒 , 因為要為未來之股票期權月會打底  !


當期指市場已經再不是  [  論兵 ]  之地 , 我地已經開始再作他選 .....全球之股票期權市場 !!! 

要個別股票幫你搵吃 , 要做既唔係求佢 , 而係對你心儀既對象 , 了解得一清二楚 , 最簡單既 , 莫過如考核一下佢既 Natal

江恩講得極對 , 要從某支股票身上搵到錢 , 你是必要同果隻股票夾 ~  harmonic !!!  否則 , 你休想佢俾錢你駛 , Gann 亦講過 , 有些股票你係永遠都不能從佢身上賺到錢既

考核 Natal 既功夫 , 既沉悶 , 又唔錯得 , 真係 ...............SHxT 

上過第一次股票期權介紹會既朋友 , 都明白我地會從 87 隻股票期權裡 [ 篩選 ] 出狙擊對象 , 但果隻股票會否  [ 利 ] 我 ? 就要通過  Rectification , 即係話 , 我會考研該股票是否 harmonic to ME first .....and of course ....你選擇參加我地既聚會 ....harmonic to U too ...所以 , 你有緣來到的話 , 應該都係 harmonic to 我地既 !!!

呢個係一個唔講得笑既做法 , 即係 ....我會將風險參考系數級別 , 提高到無得再高既地步 , 務求令我地既行動順利 

經過近排既考核 , 發覺有好多國內機構 , 會選擇借一些 [ 舊殼 ] 上市 , 大部份上市之時間 , 都係冬天 , 唔通 ... 北方既天氣太凍 , 要南來取暖 , 借火而暖身 .....此點 , 相信係有人指點過既 .....


過多兩星期後 , 希望可以做埋全球既股票期權分析 , 話別香港市場啦 .....bye 






Yam  







沒有留言:

發佈留言