總網頁檢視次數

網誌封存

2017年5月7日星期日

有樓冇人住 , 有人冇樓住
















香港成日有人搬出什麼樓慌既 Y 論 , 去支持樓價上升 , 令到所有人都趕住去中計 ........


事實係目前有幾萬層樓 , 空左响道冇人住 , 什麼剛性需求 , 我想只是有人別有用心 , 為一些囤積炒樓人仕製造出來既藉口 , 令到租金上升至合理回報水平 , 令人覺得投資買樓係一件好事 , 數字不會講大話 , 我地固且睇睇呢個局面可以為維持幾耐 


另方面 , 我既友人家庭中好多都已有老居屋在手 , 但礙於補地價問題 , 不能出租 , 而該屋則變為空宅 ( 後生既自己已置業 , 老人家走左 ) , 每月空支付管理及維修費用 , 遇岩要驗窗 , 頭痛可能又要駛一筆 , 我覺得呢種事情 , 正正就是香港既土地及各樣資源白白浪費既眾多例子之一 , 無他 .....連創科局長自己都炒緊十幾層既同時 , 佢帶領既創科局又無乜創科新意既同時 .....我地可以做乜 ?


其實要樓價回 , 唔係一件難事 , 居屋補地價出租 + 空置物業稅 + 租管三管齊下 , 樓....想升都難.......咪由得佢地炒囉.....我真係未見過咁多有錢既窮人去排隊架 ! 


連沙頭角李愛村都 1000 萬既時候......very Nice ! 





Yam   





2017 Yam Group Day Trade LIVE 即市工作坊 ( 深造班 )

http://yamgroup2013.blogspot.hk/2017/05/2017-yam-group-day-trade.html




沒有留言:

發佈留言