總網頁檢視次數

網誌封存

2017年4月12日星期三

驚驚 !!!!!!!!













我上個  post 剛在  14:46 出 , 市場就即時開始挾倉 ............真係驚驚 ......又攞左個底添 .......


咁而家係咪淨係同我賭先  !  


係我就通知我老細啦 ..........佢姓無....全名叫  [ 無天莊 ]  



Yam 







2 則留言:

  1. 今天7叔又缺席XD
    我有懷疑過七叔其實係女性~總有幾日唔方便露面 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地賣既絕對係貨真價實既野.........統計話係七成.....就係七成....... :)

      刪除