總網頁檢視次數

網誌封存

2017年2月21日星期二

做乜跌呀 ?














點解今天冇人走出呢話個轉勢日中左 , 賺左一百幾十點 , 叫你 take 左佢既 .....因為....17 號既轉勢日錯左嗎 ! ....跟住又等 22 號 / 24 號 ....搵機會認屎尿

點解又唔見打手話 : 你真係勁...又睇中了 ....我真係一早話你得 , 睇左你好多年了 ( 同許冠文講一樣 , 佢真係同個唔識既人講野 , 講左幾年 ! ) 

在眾多名家仍在周圍搵緊市場為何跌既時候 , 被迫講係正常調整 , 又話仍然樂觀 .....明天又改話仲有個升浪 .....如是者每天依住個走勢....變 .....sorry ...係佢變得快過個走勢 ....因為 [作] 野


我地....係咪仲要被迫依住呢個模式睇市場 / 睇名家呢 .....


我地要變 ....money change ....無錯 ...係 cow  f__king ....你都係 banker , 你都係莊 , 你都係魔鬼 , 間唔中做下神仙 !


呢個先係主流流........



Yam 






4 則留言:

  1. 回覆
    1. Trump : 股災...點解我唔知架.....點解你無話我知架......你操縱市場點解唔一早話我知..........
      我 : 你用 Samsung 點解唔話我知架.....你操...縱...個女點解唔話我知...... :)

      刪除
  2. 我都想操..控個女模呀....

    回覆刪除