總網頁檢視次數

網誌封存

2016年9月28日星期三

江恩派 Yam Group 舊生技術分享大會















有舊生 [ 依猫 ] 我 , 說大家都好久無見 , 而又相信大家同學在炒賣練 / 學習階段 , 都應該已有進步 , 各懷鬼胎搵到些竅門 , 想搵個時間 , 大家聚一聚 , 交流下 ....當然係江恩野啦 , 其實第樣野都得既 , 只要是能在投豬市場賺到錢既野 !  

我諗 , 在炒賣市場能搵到食既 , 都不太願與人分享 , 尤其係江恩野 , 不過...既然有人已主動分享佢既野 , 而主要市場又唔係香港的話 , 我亦唔會介懷既 !  況且我都想睇下你地進步成點 

今次 , 我亦同樣會免費分享一個  [ 天星 ]  的疑惑 , 以解好多人既錯覺 :  Planet Retrograde Phenomenon 

呢個課題 , 亦是將來 Trade What U see 系列裡之其中一個 , 今次免費 , 係多謝各位咁多年對 Yam Blog 既支持及愛戴 , 到時 , 會分享既人都會被評審 , 大家選出既頭三名 


頭獎  :    17 堂  Trade What U see 系列課程任上

二獎  :    17 堂裡選  7 堂任上 

三獎  :    17 堂裡選  4 堂任上

安慰獎一份 : 酒店自助餐二張 


如有興趣參加 , 請 email 至 yamgroup2014@yahoo.com.sg  ...Yam Group VP Samuel 收 , 信中請註明閣下參加過幾時之課程便可 , 收費方面 , 每人一佰 ....( 如果你覺得我識得你 , 就唔使申明了 )

時間地點容後通知 ....應該大約是冬季.... 10 月尾 11 月初 ....See U  !


江湖 , 從此不再平靜了



Regds
Yam Group Gann Research 








2 則留言: