總網頁檢視次數

網誌封存

2016年9月27日星期二

神之手

























今天俾各位一個理性思考既機會 / moment , 去理解 / 嘗試一下做  [ 預測之神手 ]  的豬味 , 幻想下以後唔駛做 .....2 分鐘好啦 


在投資界裡 , [ 預測 ] 兩個字仿佛被太多人愚弄了視聽 , 以為只要預測到市場 , 就會成為贏家 , 成為唔使做既  [ 作夢者 ]  , 首先你要先明白 , [ 預測 ] 只是所有發達之夢既開始 ......係一個好 primitive 既地步

我地開始了......

預測學裡 , 發出預測既次數頻率 , 往往與預測結果拉上關係 , 玩法 ~ 我地假設以任何開始點 , 定義出轉勢既日子之多寡 , 歸立出預測 [ 中 ] 之次數 

我地在今次例子圖中就以五月之 195 作為開始 , 定義出由 195 低點開始數 ...定義出每三天 ( 藍箭頭 )  , 每四天 ( 紅箭頭 ) , 每五天 ( 綠箭頭 ) 轉勢一次之結果怎樣 .....跟住 , 你會發覺每個 frequency 都會預測到你夢寐以求既轉勢日 , 有既仲係兩種顏色有  confluence 既日子 , 如果我地稍為寬鬆一點 , 容許 +/- 一天 , 持左倉捱住等....都得的話 , 咁你會中左好多轉勢日添

個實驗結果好清楚 , 就係....市場跟本就係上上落落 , 迂迴麯摺 , 如果你去預測佢既頻率越高 , 則估中之會轉勢既機會越多 .....意思係無論你有冇估佢 , 跟本市場都會幾日一天轉勢 , 呢個係原則 , 因為大戶又點會俾你一直跟到尾贏錢呢

如是者 ......你都可以係  [ 估神 ] ........no surprise .....at all 

至於價格嗎....咪來來去去在 Square of Nine 之四分法同八分法彈來彈去囉  ( 見圖 241 / 233 / 236 ) .....使 Q 預測咩 , 更加唔使學 , 見位有膽做野就得啦 , 唔夠膽既去超市  

如是者 , 見神斬神 , 見佛殺佛 , 平倉兼反手都只不過是例行公事也罷 , 出入來去自如者.....即叫  [ 如來 ]  .....btw 大戶 .....唔好俾我贏咁多呀 , 這是你懂的 .........我唔係得個講字架 






跟住剩下落呢 , 就係最重要既   風險 / 坐盤 / 持倉出入 .....既重要問題了.....呢  d 先係戲玉 !!

各位預測之神 , 繼續你既英明神武騙子式預測吧 .....以上既歸立只係我在呢行生存左 20 年到現在既愚昧無知睇法 , 你地唔使更正我啦 , 因為我係唔會改架啦.....因為.....我只懂  TRADE WHAT I SEE  ! 




Yam   







沒有留言:

發佈留言