總網頁檢視次數

網誌封存

2016年9月21日星期三

開盤便知龍與鳳







 
 
 
 
Transit chart
 
 
 
 
 
 
Progressed chart
 
 









希拉荊 , 生於 1947 年 10 月 26 日 ....今年 69 歲

希氏雖然生於富商之家 , 自己又是律師一名 , 但盤裡一開 , 格局明顯不及 Trump .... 我講既當然係身家 , 你起碼唔會見到有強勁既大星成形

http://yamgroup2013.blogspot.hk/2016/07/blog-post_11.html


上列圖中 , Hillary 剛剛到了 土星 120 土星 , 可能 , 呢個就是令佢覺得參選會穫勝之動力 , 不過 transit 在占學上係最少力量既 , 有時甚至不會有任何影響

再觀 Hillary 之 Transit chart , 亦可見到大三角 trigger Natal chart , 但數目則比  Trump 少 , 只有後天土星 , 三合冥土火天 , 其他內會之副星 , 只是一些小角度 , 力量不大

再深入一點 , Progressed chart 內 , 我見唔到有乜大形有利格局 , 反而破格既  [ 四正重臨 ]  出現 , 90 / 180 度向來對當事人不利 , 有趣既係 1998 年黑淫頓與來溫書時攪野事件 , 與此先天格局有非常關連
 
我在 google 搵 Hillary 既相時 , 竟然搵唔到一張好睇既 , 反而搵到一張佢後生時靚靚既照片 ....說明了攪政治 , 冇乜好結果 , 而家 ...天天在新聞裡好似睇住個潑婦罵街咁 ....爭呢做乜呢 !


坦白講 ,  Trump  與  Hillary  兩個星盤俾我揀的話 , 明顯 .....就是  [ 三毛子 ]  先生會贏 , 但政治既野 .....就像市場一樣 , 永遠有黑手干預 , 未到最後 , 都唔會知

不過今晚新聞話老布公開支持 Hillary ....咁 ....即係 .......[ 三毛子 ]  先生已經大比例地領先 , 老布被 迫出此下下之策了


過多 48 天就有結果 , 等著瞧吧 , 或者 .....我睇錯呢 !



Yam 








沒有留言:

發佈留言