總網頁檢視次數

網誌封存

2016年8月15日星期一

謠言止於 .........





DOW monthly chart















最近網上又有好多中外天星名家 / 跟人口水尾既垃圾.....談及股災既言論 , 話 84 年之天王週期又再重臨 , 股市會有乜Q 終極之一跌 , 就連大炒家索老 , 占米羅查士 , 麥加華...與及眾多對沖基金亞頭等等 , 都對全球股市預測起碼有 50% - 70% 之跌幅 , 是 1929 年之翻版


1929 年  9 月 3 號 ( 當年股災頂 ) + 84 = 2013

1932 年  7 月 8 號 ( 當年股災底 ) + 84 = 2016 


坦白講 , 就算你預先一早話我知 , 我都唔知事情會點樣重複 ? 在邊日重複 ? 係咪真係重複 ......


莫講話真定假 , 就算真又如何 ?  對我有乜影響 ?  我知道又點 ...可以做 D 乜 .........


我應該而家開淡倉 ? 定係等下先 ?  


以前我同個拍檔炒 day trade 既時候 , 我負責睇即市既上下限 , 佢負責落盤 , 我劃出即市上下限後 , 第一件事被佢問既就係我要揸定沽 , 因為佢要在臨界點準備 , 如果市況在中位又未到頂部 , 但又俟左向上的話 ....佢就會問我第二個問題 ~ 現在上緊 , 而我又打算沽 , 咁不如由佢買上去 , 之後到左我想沽既地方 , 先反手做翻沽倉 ....


起初 , 我好反對佢既做法 , 但後來經過無數次佢岩之後 , 我就由得佢 , 中間任佢自由做野 , 到臨界點先做翻原意 


呢件事話俾我知 , 其實 .....真係要經常  Trade what we see !  我地當然要有確切之計劃去執行 , 但有時 , 隨著趨勢而行 , 其實係變通的一種 , 又未常是不可以的 ....只要注碼控制得宜 , 幾時做揸或做沽 , 都不是太大問題 


講翻股災單野 , 你估 .....如果真係有幾千點跟尾 , 你跟唔跟到上車呢 ?  趨勢...係唔會明天就一野到步 , 少三幾佰點先落倉 ....又如何 ? 


天星名家會說謊 .....Barchart 唔會嗎 , 呢個就係我之前堅持每一個課程 , 都有一堂 Barchart Theory 既理由 , 不過 , 好多人真係睇少左佢囉 , 無他既 , 大部份人都以為簡單既野人人都識 , 唔駛學 .....


在我立場 , 單一 Bar chart 理論 , 已足以構成輸贏之關鍵 , 信否 ? 


最後 .....Never Buck the Trend , Always remember , never forget !




Yam 









8 則留言:

  1. 睇到個Grand Supercycle, 不期然感慨我地都只不過係O係其中一下心跳 (sorry, 太似雖然打斜左上) 裡面打滾, 然後消失... excuse me... 當身邊O既人都以買樓上車為"人生目標", 究竟我(地)追求O既係咪太離地, 要去外太空先搵到~ 有D離題添~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔駛咁悲既.....見一步行一步, 凡事開心地面對咪 OK 囉.....Grandcycle 既野, 想清楚既要去問下 Grandmother 啦.....我之前話呢一代生不逢時....係有理由既.........

      刪除
  2. 又唔係悲,只係覺得人愈大自覺愈渺小 ... "生不逄時" 請問係指???

    回覆刪除
    回覆
    1. http://yamgroup2013.blogspot.hk/2016/04/gann.html

      時間上重疊得太巧合了

      刪除
    2. 有時都會奇怪, 點解自己呢代有時會係叫做Y世代, Y跟住Z, 跟住就無跟住喇~

      刪除
    3. [ 丕 ] 理的世代 .....黃巾之亂 .....Y not !

      刪除
  3. 出尼行,預左要還......只不過Grandma 借左,Grandson 要還啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以...而家興成功靠父按 / 幹 ....hhahhahha

      刪除