總網頁檢視次數

網誌封存

2016年7月19日星期二

洗頭水 ?













教科書教我地趨勢穿越頭肩底後 , 量度幅度應該同頸線伸延出去一樣 ....大魔今天剛修訂香港今年最牛之價格預測 ...就是如圖中所見 

咁.....究竟信唔信佢呢 ? 


我唔會考慮信定唔信 , 我考慮既係我可以輸幾多去換取贏幾多 !  Which side is bigger ...西瓜開大邊


仲有 , 就係我用乜工具 ? 槓桿多少倍 ?


如果想通了 , 就照計劃做 , 邊做邊修訂 ....


如索老所說 : 先投機 , 後研究 ....不過最重要既 , 都係睇下落倉後背脊...有冇痛 ....



Yam 








沒有留言:

發佈留言