總網頁檢視次數

網誌封存

2016年7月10日星期日

傳媒 ~ 真實謊言






















傳媒...是我地日常都會接觸到既媒體 , 但傳媒向我地推銷既野 , 係咪百份百我地要接受 , 這個是否定的 , 傳媒現實上只是為了廣告同銷量 , 去扭曲真相

其他消費品你尚且可以買左唔用 , 但在金融行業 , 你買左既服務 , 又或聽左既意見 , 直接後果就是輸錢或贏錢 , 非常重要 !

在 blog 裡 , 以前我講過每星期六或日 , 我會花半天去圖書館 , 翻閱幾本財經週刋 , 在 40-50 位名家之中 , 記錄著佢地既業績 / 睇法 , 事實上每當呢 d 知名或不知名既名家意見逞現一致性既時候 , 就是我出手做野既時候....百發百中 .....


由今天開始 , 我地會搜羅一些有趣之 [ 作家 ] 業績 , 並用實際之數據 , 證明在傳媒上出現既名家 , 是否真正的名家 !

要證明名家之功力 , 只要去睇番歷史 , 當時佢講過乜 , 就可以確定 , 因為...時間...就是我地既明證 ....我地個網誌每天有 1000 人睇 ....希望各位都能將結果報導予你地既朋友 , 等佢地明白傳媒是回乜事


今次既研究對象  ~  財經雜誌供稿人 : 高輝 ( 雜誌自我介紹 : 證券行聯席董事 , 投資環球股票期貨超過 10 年 , 以技術分析配合基本面找尋跑贏大市股票 ) , 佢曾是 Yam Group 初級班學生 , 不過經常缺席


該作家於 495 期 ( 7 May 2015  當時指數 27300 )  資本創富雜誌叫人超重成本開期指組合買上做好 ( 詳看圖片內容 ) 睇上 3 萬 7000 點....想贏一球

第 496 期 ....仍睇上

第 498 期 ...冇改睇法 ...但由於成本太大 , 打和點尚未出現 , 冇錢贏

第 500 期 (  11 July 2015 ) ...在雜誌中叫人大膽買入 , 仲好有心機 / 扮專業咁用費波理論數去 37000 點 

第 501 期  ...標題是 : 大膽買入 , 不是看淡 

第 502 期....( 25 July 2015 ) ..標題是 :  A 股見底 

跟住幾期.....完全冇提個組合 .....當冇寫過


我地既研究部已將佢既買野做好時間 , 在上圖標示 , 跟住指數從未返上 27000 樓上 ....直插 7000 點  , 2015 年 9 月見 20200

以上既雜誌可以在中央圖書館藏書部翻閱 , 免費既 .....

我建議大家下次睇財經雜誌 , 以較中立及持平既態度 , 翻查你想跟既所謂明家業績 , 先好作出金錢投資決定 , 畢竟 , 損失既係你自己 , 下期我地再搵另一位吧 !


小心寫野各啦各位真真假假名家 , 天眼 ...永遠都在監視著每一個人 , 因為佢有無限 Ram 

若果你真的要成為  [ 專業投資者 ]  , 像我以上所做的功夫 , 放落每支股票 / 期貨的話 .....假以時日 , 你就是 [ 專業投資者 ]


記著 .... 時間永遠是你的最佳證人


理論上 , 若果有人 post 一些冇日子證明而只有時間既 Whatsapp 帖子 , 話佢中左底頂 .....咁幾乎每下一交易天既收市後 , 我就可以 post  晒昨天既底頂時間出來話中晒 ....仲係分毫不差添 .... ( 照昨天既底頂時間 , 今天重發帖 ....咪中晒囉 ) 


人死前 , 總會作出不智行為 ....



Yam   : D 















3 則留言:

  1. 回覆
    1. 在這行 , 順口開河混飯吃既人多的是 , 唔可以怪晒佢地 , 係果 D on 豆粉絲問題 ...自己唔努力 , 日日問點呀個市 , 做乜倉好呀神....成世被人牽住個鼻走.......

      刪除