總網頁檢視次數

網誌封存

2016年6月23日星期四

整色水 ? or Be Yourself










淘寶網裡有好多 A 貨既原因 , 係因為有人可以以低價追捧接近真實而離地 , 可以被人誤以為真的買得起正貨而羨慕

馬云自己講佢一生最大既錯誤 , 就是將亞里巴巴攪到咁大兼上市 , 因為一個正規既牌子 , 要用好大既資源去經營 , 而做假既 , 就借了人地牌子既資源 , 免費為自己既貨品推銷 , 做假既利潤肯定大過真 , 呢種 Y 理 , 可存在於現世兼被推崇 , 只因現代既都市人 [ 空虛 ]

我認識一位專做假野既富豪 , 風山水起 , 家住豪宅地段 , 但每每在大場合見人之時 , 態度閃閃縮縮 , 不敢以正面目光示人 , 我同佢私下傾過 , 佢同我講 , 自已恆常做假野 , 總會覺得心裡不安 , 就算搵到錢 , 夜裡偶爾也會驚醒 , 怕會被人捉到 , 但佢為了繼續舔財 , 放棄了心內之寧靜 , 與及身體之健康 , 一日一咁跌進深淵 , ,不能自拔 , 睇到都心痛

我亦有一後輩 , 專業人仕 , 養兒兼供緊樓 , 閒時往來一大班親友吃飯 , 找數時 , 總會迥避 , 但私下則手帶 Rolex ( 真貨 ) , 俾我既感覺係 .....慳埋慳埋 , 只為了手上一隻見得人既表 ( 其實只是人地既羨慕眼光 , 係佢自己以為嗟 ) ,  值得咩 ?

時下好多出呢做事既 , 情況一樣 ....基於要俾人睇得起 , 分期都要買隻靚表 , 帶在身上 ....成份人工同卡公司打工 , 買唔起既 , 買 A 貨......傻既 , 你真係以為冇人知咩 , 事情通左天 , 你咪仲差 ......唔好扮 Gann 啦策略師 , 你既套路 ....無一忽係似 Gann 友 , 亂為自己扣帽子 , 好易出事 .....你係期權分析員咪話自己係期權分析員囉 , T days 轉勢日 ...人地既 ....江恩價格 ....期權表既 ......無樣野係你既 

我前世做判官架 ....事情對錯分得好嚴謹 , 如果你真係佛弟子既話 , 守番  [ 八正道 ]   
 

如果你既尊嚴 , 只係寄居於物質 / 名聲上 , 隻錶仲貴過你尊嚴既話 , 你永遠都走唔甩 , 仲會越行越深添 , 最終死路一條


某次在某場合見過前大摩卓伯得 ....手帶 Casio , 當年金融風暴呼風喚雨 , 一句說話 , 買得起 n 隻靚表啦  ? .....跟住....我就明了


現在我在香港 , 就一隻錶都唔帶 , 因為....睇時間有電話 , 唔使 , 出外地 ...只帶一隻有電子測南北方向既 .....why ?  驚盪失路 ......同卓佰得一樣 ......都是 Casio ....my brother !



人貴自立 , 冇料既先整色水架嗟 !  擦掠輸


咁離地 ....好易跌死 , 係銅就銅 , 係鐵就鐵 , 會開心 d  , 仲實在 d 添


https://www.youtube.com/watch?v=0qdk8ixB5OQ






Yam 









沒有留言:

發佈留言