總網頁檢視次數

網誌封存

2016年5月17日星期二

論命















原本唔太想個別討論人命 , 因為之前批過某自以為是城中電訊大享之笨賊 , 太神準了 , 而家攪到佢瓣瓣唔惦 , 要轉去選垃圾會 .....但因為今天的主角近期連股東會都唔出席 , 此情況少有 ....所以 .....


李生 , 被傳媒描繪到同香港經濟共同上落 , 其實是一個誤會 ....我比較相信當年匯豐銀行沈拔肯出手助佢一臂之力 , 是基於政治交換 ......因為當時香港情況險峻 , 華資蛇無頭而不行 , 沈某此舉實為尊定香港工商界出力 ....who ask for that , U bet ?


從維基解碼.....得出佢既出生年月日 , 此盤與我所知好似有些微出入 , 暫且當其正確 


Natal chart 裡 , 由於無出生時辰 , 所以以當天之中午作依歸 ( 此仍一般做法 , 大星不受影響 , 整體大格局不變 ) 


此盤最大之特色 ....一望而知 ...大星大三角 ....注定是重要人物 .....仲要有兩個三角 ....即係 [ 出生時辰 ]  好易 hit 中到其中一個而受其裨廕一生 , 今天只談其中一個 .....


[ 土天金太 ]  組成之大三角 , 土星房產 , 天王電訊業之先驅 , 金星交際手腕 ,太陽則發揮源源不絕之力量 ...我諗....唔使我講你都知點解佢係香港經濟之神啦 ......成個 picture 出晒來了


我想講既唔係呢 d , 而係 ... [ 可成之 , 亦可敗之 ]  既星象週期 ....在天盤中我地已找出令佢成功既星象要素 , 當呢 d 要素一旦反轉豬肚 , 便是令你滅亡之原因了 ......


土星同天王星....在佢出生時是以 120 度優良成角 , 經過咁多年後 .....反背相刑而成 135 惡劣角度  , 上一次是於 2014 年 12 月

2015 年 5 月 及 10 月 , 最近一次是 2016 年 4 月 , 亦即現在 ....過到呢關 ......要到 12 月之後先冇事 .....再有嚴重既 ....要到 2017 ~ 2021年了 , 故事主角今年已 88 歲  ,  玩 numerology 既應知 21.....34 .....55 .....下一個數字係乜 .....


當然 , 眾生平等 , 生命都只是上天既一隻  [ 棋子 ]  也罷 , 可幸既係 , 呢幾年來 , 案主自傳中已經多次明言 , 佢現在晚晚都在修讀佛經.....雖然到年紀咁大先用功 , 難有效用 , 不過總好過冇啦 ......就當係種下佛因啦 


既然 , 案主同香港齊上落 , 我諗呢幾年香港既 path ......都係 ......



Yam 








2 則留言:

  1. 呢文教學極具啟發悟性之效!!
    Yam sir, 你真係深不可測。

    回覆刪除