總網頁檢視次數

網誌封存

2016年5月11日星期三

八年回歸 ~ Venus Pentagon ......2008 .....2000 .....















8 年前你做緊乜 ?


你做既果份工 /  職業 , 捱過了 8 年 ? ....

你既婚姻 ....過了 8 年 ....離婚未 ?

你既夢想.....過了 8 年 .... Still burning ?

你既人生 .....是否白過了 8 年 ? 


今天 , Samuel 同我講 , 我已經傻寫了 8 年 Yam Blog , 5 月 16 号就是 8 年 Anniversary day ......   http://weshare.hk/yamyam/articles/2585446


Being a professional ....係一件一生一世既事 , 在你俾出你既 commitment 果剎那間 , 你會明白你可能會因為呢個 commitment 而犧牲好多野 ....最多應該是時間 , 在我而言 , 私人時間是最寶貴的 , 而悠閒既私人時間 , 就更加顯得值得珍惜 , 因為無論你心目中想搵幾多錢 , 到最尾都係買個悠閒 , 買個心之所安而矣 !

我好慶幸 8 年來自己係有進步既 , 唔好以為進步係一件好容易既事 , 因為令我地不自覺地退步既事情多的是 , 永遠沖著我地而來 , 逆流行舟是件唔易既事 , 尤其在金融行業 , 好多無人請既 ...就已經淪落為什麼獨立分析員 / 股評人 , 仲要俾錢在財經雜誌買個  [ 劏房位 ]  寫野 , 保留僅餘既所謂知名度 , 等拗撈


我亦見過金融業裡唔少人上上落落 , 順風婦產科時 , 就口說紛飛 , 意興闌珊 , 一旦走入惡運 , 就消聲匿跡 , 江湖事江湖了 , 所以我亦恆常保持 [ 消聲匿跡 ] , 免得過惹煩惱 , 而浪費了我既悠閒時間 ......無官一身輕

自從 8 年前我好有理想 , 曾經想為一班人創造一個烏托邦之後 , 悟出人性是  [ 無常 ]  的 , [ 貪婪 ]  在一般人心目中 , 已變成 [ 應份 ]  ,  某 d 人既  [  ego 自私變成自大 ]  既行為亦嚇我一驚 ,  有人為左 [ 自私既夢 ]  而攪破壞左大家既夢 ,  我只能慨嘆我見到既佢地....是何等之悲哀 , 何等之無知 .....火宅之人 , 何樂之有 !


Yam Blog 咁多年來 , 相信已 inspire 左好多人 , 起碼亦成為了無數人模仿抄襲既對象 , 不過好景不常 , 無創意既抄襲 , 最終咪又同香港一樣係死路一條 .......創意 , 其實  [ 意境 ]  好深 , 只掌握皮毛既 , 跟本發揮唔到 , 做來做去一個樣 , 抄到個表象 , 失去左靈魂 , 欠左舊魚


Samuel  剛  whatsapp  我....話投資市場十年磨一劍 , 此話當真 ....你自己諗下 , 若干年前你對市場既睇法 , 同若干年後 , 有何不同 ? 你就明了


直到現在 , 我都仲敢講一句 , Yam Group  在研究 Gann  既知識層面 / 深度 , 都仍然是前無古人 , 後無來者既表表者 , blog 內既文章 / 圖表演繹 , 都是  [  唔易睇得出  ]  既作品 , 希望你地唔好輕度弱智地輕輕放過 , 江恩的智慧 , 就在不言中


最後 , 當然多謝每天都有 500 至 800 個 Viewer 到訪呢個 Yam blog 既你地啦 , 不過 , 千其唔好太投入我既睇法而忘記左自己 , 如是者進步的空間....係少左架


我衷心希望你地能夠睇通市場之秩序 , 自主經濟獨立 , 安份地渡日 , 享受自己努力既成果....而唔係搵到之後攞 d 野去賣 , 呢個亦係我第一日成立 Yam Group 之目的

我亦知道其實有唔少我既學生已經在默默耕耘地做左江恩行者 ( Gann Follower ) , 呢種精神是我佩服的 .....請記著....得來不易 , 係你的前因 .....珍惜之 !


我亦希望你地同我一樣 , 將呢種延續了八年之精神 , 延續下去


8 年後 , 你在那 ?  God knows .... 8 年前我播過呢首歌 , 如果你已經做到既 , 應該明 ......


每一首 masterpiece 都係煉番呢既 



https://www.youtube.com/watch?v=Ma3GVCK0w3A






Yam    : )




















11 則留言:

  1. 感謝yam sir,我由moon cycle 個workshop 及第一屆到現在,我想講Gann 留下的野係真的,thx you

    回覆刪除
    回覆
    1. 我信...所以我一路都行緊.........早期既 member 都 commit 過唔會將我地既野公開.....而家有人搵左個傻既出來揹飛....仲出埋書.....我就唔驚啦......我大把方法 , 佢只會累左同期既人 ......不過唔駛驚....因果會追人既.....佢就呢有大問題上身.......

      刪除
    2. 如果在畢氏 / 三K黨年代 , 違背約章既, 佢已經死左啦.......

      刪除
  2. 跟了師傅不知不覺已經五年,尚發現自己有很多不足之處。希望師傅可以多加開示,令我地可以更上一層樓。(by the way,八卦一問,出書係第幾期的同學?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲未有資格叫我呀爺.....因為教佢果個已經俾我趕左出 Yam Group 門口

      刪除
    2. 佢只係以為自己執到寶既傻仔一名

      刪除
    3. 無野係完滿既....我到今時今日都仲探索緊.......將個心收細小小就 OK 架啦 ....... : )

      刪除
  3. 8年前做了兩件人生大決定, 效果一般, 但沒有後悔。5年前遇上Yam Group, 得到了知識和inspiration, 呢種係緣份, 多謝!8年後希望能成為真正的Gann Follower

    回覆刪除
    回覆
    1. 後悔 ?....80 歲先啦........係你既....一定係你既.........練好 [ 穩 ] 係重要的一環......努力吧.... : )

      刪除