總網頁檢視次數

網誌封存

2016年4月13日星期三

My Theatre

















 

 














下午走出露台望望 , 仿如又係 [ 天怒人怨 ]  , 仍然下著雨 , 呢種天氣我最喜歡 (我諗倫敦應該幾岩我住) , 所以乜都唔做 , 換件防水衫就外出了


飲完杯茶餐廳奶茶醫肚 , 去到戲院 ....剛好有杜 Sir 既戲上 ......諗下都好耐冇 [ 霸晒 ] 成間戲院了 , 就買飛入場


此戲雖然唔係杜 Sir 導演 , 但係佢監制 , 對佢有信心 , 由無線時代睇到佢而家 , 從冇失望 , 呢種就係 [名家] 吸引力 / 味道 ....入場後又係差不多包晒成院....以地積比率計....我果幾十塊佔左全個戲院既 90 % .....爽呀 !!


戲中主角係幾位家傳互曉既人物 ~ 賊王 .....杜生既作品其實有好重既 [ 因果 ] 味 , 每每描述當事人行運時就乜都得 , 失運時就頭頭磕黑 , 我想....其實是杜 Sir 本人既寫照 , 所以套套都係咁 ....對此我是認同的 , 因為經過了數十年生 [ 捱 ] , 我已是百份之二佰既宿命論者 .....



記得上便果幅圖嗎  ?



http://yamgroup2013.blogspot.hk/2016/03/blog-post_37.html





....做四川人就係咁簡單....[ 夠 ]  波幅先做野 , 乜都唔諗 .......See .....


Yam















沒有留言:

發佈留言