總網頁檢視次數

網誌封存

2016年4月21日星期四

只有市場是贏家












到現在 , 你地應該開始明白 , 真正贏家......係 never buck the trend 既 ....我昨天用  [ 回調 ]  去形容 fib 到既日子 ....而唔係用 [ 轉勢 ] , 你地應該好小心去認知呢一點....市場係唔會幾天轉一次勢既......只有時候叫回調 .....


咁點樣去分辨主流趨勢同回調勢頭 , 呢個先係贏錢既 [ 根基 ]  !!  


當主流勢頭出現左 , 我地永遠做主流果邊.....結果就係輸既少 , 贏既多 ....因為主流波幅總比逆勢大 ...simple 



我籌備緊一個  [ 確認主流趨勢 ]  既 Workshop , Gann 野 ,  TA 野 , 同 Geometry 都有 , 嚴格來說 , 應該係我對市場解讀的思考過程 / 經歷 , 內容係我教程裡最豐富既一個 , 大約 3 堂至 4 堂 ....


有興趣既 .....可 email  到  yamgroup2014@yahoo.com.sg  ....Yam Group 出品 , 必屬佳品


金融市場裡 , 能令你贏錢既野係唔會平既 ..... 如果你上左檔既 , 好好反醒吧 !   


基本上我唔需要因為有新課程而去打擊其他人 , 而係我個人最憎人掛羊頭賣狗肉 , 仲有既係你有料既 , 誰也擋你唔住


到現在 , 仍然去支持某人既人其實只係唔想 realize 自己俾左錢買錯野 , 尚在 [ 認知 ] 過程中 , 就如剛分手既男女一樣 , 心存一絲希望對方仍然愛自己一樣 , 時間洗禮後 , 佢先知道真相係殘酷


呢個 Field 從來唔講感情 , 贏到錢既先值得珍惜 .....呢個先係實相 ,  個世界真係越來越難搵錢啦 , 日日見人自殺 ....趕快上車吧 , 早學早享受


Just like most trader said .....Investment is an journey , there is no destination ....



Yam 














沒有留言:

發佈留言