總網頁檢視次數

網誌封存

2016年3月11日星期五

歷史波幅









如果我地將港股歷史上曾發生既  [ 高低點 ]  圈起 , 就知道了波幅將會那裡發生 , 呢 D 都係我地在最初 Yam Group Gathering 教既東西 , 希望你地仍然記得啦 


現在....波幅應在  193 ~ 203 之間徘徊  ( 198 中位 )   ........破位上睇 213 ~ 216 ......下睇  189 ~ 182 


同樣道理 , 你亦可在 江恩 24 輪 , 六角輪做同樣行為 , 睇下市場阻力支持在那........不過最終 , 江恩之秘並唔係咁簡單 , 在呢幾樣野裡面 .....sorry 














[ 似 ]  ....是而非 .....仍然是大部份想參透江恩方法 , 痴心妄想既人所得到之結果 ........


而實際上 , 好多炒賣方法簡單而有用 , 但卻冇人去用 .....奇哉乎 !



我唔係好明成日都有人話懶 [ 正能量 ] 咁要挑戰自己極限 , 事實上當中失敗既天天都在自殺.........何其辛苦 

所謂  [ 正能量 ]  ....就如關公一樣 ....兵又拜佢 , 賊又拜佢 .....佢保佑得邊個呢請問  ?


做個簡簡單單既人咪幾自在  !  


哪....個莊仲做緊野 , 我就離場休息啦 , 你話佢自在定我自在呢  ? 


Happy Weekend  !




Yam 










3 則留言:

  1. 一定記得,簡單又易用,老美都啱用。
    方法無錯,錯既係自身的如來藏。

    回覆刪除
  2. 一定記得,簡單又易用,老美都啱用。
    方法無錯,錯既係自身的如來藏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 常保持一顆赤子之心 , 如來藏就番來架啦 ....... : )

      刪除