總網頁檢視次數

網誌封存

2015年10月10日星期六

Why Not !







 
 
 








今朝瞓到下午 3 時先起牀 , 成個人充足電 , 走落山搵野吃 , 通常時間許可 , 我都會行路去遠一點 , 順便運動下手腳 , 一路上越行越大風 , 看來我最喜愛之日子不遠了 , 不冷不熱 , 微風送爽 , 暑氣全消 ... yes ... I like Autumn most


走過商場 , 流連下各電子產品 , 書店 , 買左個用豬油整既雞批當零食後 , 睇下時間 , 都係時間吃晚餐了 .....


今晚既晚餐係三十多塊的  [  素食套餐  ]  ...


因為今早見到佛光山有師父在香港伊館  [  放焰口 / 蒙山施食  ]   http://www.hkbuddhist.org/magazine/581/581_18.html    既 , 不過我起來時間已過左 , 所以咪當自己係餓鬼咁食番餐素囉 , 放焰口係我幾喜歡既儀軌 , 因為到時十方非人都會前來求食 , 場面熱鬧 .... 唔夠道行既師父 , 係唔敢輕易去做呢個儀式既 .... 點解 ?  自己諗啦 ....


持素 , 唔一定係佛教人仕做既習慣 , 好多 New Age 教派都建議 , 立場在於健康 , 因為動物在被宰殺之過程中 , 會激發起被殺剎那間驚恐時發生既毒素 , 留在身體 ( 屍肉 ) 內 , 呢個係最大理由 , 當然 ... 佛教立場係基於慈悲戒殺 , 不殺生而起 , 所以 , 如果可以既 , 我平常都多吃肉邊菜多 ... How abt U ?


冇人吃魚翅 , 就唔會有人殺鯊魚 , 呢個係好顯淺既因果關係 ....你是懂的 !



阿彌陀佛 , 善哉善哉




佛弟子一名     -_-



















4 則留言:

  1. Yam Sir,
    你的靈魂開始行動了 ^.^
    歡迎你的進化, 歡迎你的加入!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我吃左肉邊菜好耐啦............加入乜呀 .............你係藍鳳凰 ? 日月神教 ? ...........hhahhaha

      刪除
  2. 呢間個套餐都幾好食,我最鍾意佢個薑飯,仲有足料老火湯
    我都仲會食肉邊菜,但係食素係令我覺得舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. U sure know where it is .......呢間少油 d 嗎...................

      刪除