總網頁檢視次數

網誌封存

2015年10月7日星期三

招兵買隻馬

 
 
 
 
 
 











今次第一期之 Astro Speed  /  Whatsapp Group 非常成功



因為 , 連我自己都學到野 , 亦見到好多有 potential 成為我 partner 既新手 , 當然...下一步會繼續第二期 .....因為 ....你有本事既 , 最好勁過我 ....我亦希望見到咁既一日


現在 Yam Group 應該開始 plan 去搵個 warehouse , 改裝成 Trade floor , 俾個 atmosphere / share 個地方俾班真係想做 trader 既 partner


日頭仍然有份工既 , 可以夜晚上去 trade ES 或其他 , Yam group 完全可以 support 你 , 計晒 d 時間 , speed 同價格出來


市場既錢....等你攞 , 應該咁講 ....你有本事就去攞


自己一個人坐在屋企 trade , 係乏味既..... I know !   I've been there 15 years ....


At least 有人知你做緊乜 !!


Yam Group 在呢行聞風喪膽 , 我之前講過 , 要在 5 年內成為亞洲最強既 Trading Firm , 你認為我地得既 ....來罷 , 有業績既 , 上埋市都仲得
 

Believe it or not ........ I dare U , 我背後有錢有人 .........but make sure  U CAN TRADE !


有  [  皈依證  ]  既優先考慮



https://www.youtube.com/watch?v=Ma3GVCK0w3A





Yam









5 則留言:

  1. 我呢D swing trader, 實唔侵我玩啦 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. swing trade 駛乜咁呀 , 一個電話攪惦啦............其實暫時個 concept 同 Law firm 好相似 , 大家一齊做野 share 個 expenses .........共享一個空間 trade 野嗟 , 你鍾意咪預你得閒番來做下野畫下圖囉.......

      刪除
    2. sounds very interesting, 請留個corner 企位比我, 方便貼圖, 我嫌現時屋企唔夠位貼, 好易睇漏野 ... 觀塘工廈1-2千呎都係2萬左右, 10個人分條數都唔係好多, 最好有一日響IFC 8X樓度 trade

      刪除
    3. 你又知我諗緊果道...........8 運尾9運...........又來過啦...........

      刪除