總網頁檢視次數

網誌封存

2015年10月5日星期一

開鑼 / 起獅

 
 
 
 
 
 
 
 






 
Intraday  1  mins chart   5 Oct 2015
 
 
 









今天我們的 Yam Group   [ 即市群組 ]  正式開鑼


令到每位曾想在 [ 即市 ]  幻想下做 trader 之後進者 , 都能在得到協助下 , 初步去了解下即市 trader 之事前準備 , 思考變數 , 執生洗禮 , 辛酸與樂趣 


當中亦有較為 pro 之舊 Yam Group Member Marco ( Yam Group 第 5 期 Gathering 高才生 ...唔係 coffee 呀 )   , 可以指出下午一點零五分是一個重要時刻 , 而今天下一時二十七分 ( 3 浪 3 )  , 就正正是一個重要主流跌勢的開始 .....在我教過的學生中 , 佢係第一個攞到即市 Timing 既 , 值得一讚 ....俾個禮佢


呢種執子之手既教法 , 當然會消耗我好多時間 , 不過 ...能夠令佢地成熟 , 將來我可以 Q 埋雙手 , 飯來將口 , 你幫我搵吃 , 都係值得既


其實我地幾時都能計出全球邊隻野既轉勢時間同價格 , 欠既只是你既功夫 ....有興趣合作既 , 可以 email 到 yamgroup2014@yahoo.com.sg    參加來緊既推介 Seminar


 

P.S   第二期 Astro ~ speed Seminar 安排中 , 請侯



See U guys later ! 




Yam      : )










6 則留言:

  1. 幾時執住我隻手教我XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算你係靘女 , 我都唔係靘仔............唔趁喎 ..............都係攞把刀呢把啦..............

      刪除
  2. I want to join. Just send an email to you, Master :)

    回覆刪除