總網頁檢視次數

網誌封存

2015年9月26日星期六

歲次乙未年八月十四 是日天陰


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








外邊落著微雨 , 正好洗去了淹悶的天氣和感覺



昏暗的天色 , 同在母體內等待出世 , 又或死亡後通往地獄之色彩 , 兩者都沒有絲毫分別 , 都是一種無奈


不須用腦的日子 , 往屋外看 , 就躺臥在透心涼的地板上 , 看著天 , 看著云在動 , 你的心也在動 , 是那麼自在


好多人叫呢種做 [  孤獨 ]   , 但我享受它 , 在世上 , 無論你得到乜 , 同邊個一起 , 最終都只會自己孤獨地一個走到生命的盡頭 , 感受死亡前的孤單與無助 , 佛教稱之 [ 愛慾別離苦 ] 


所以 ...我勸你早點去適應 , 去習慣


我喜歡寫 Blog , 其實係因為我平常很少說話 , 我試過七天都冇講野 , 感覺挺舒服 , 因為  [ 身口意 ]  三種業力 , 唔講得笑 , 大部份人口裡說出的話 , 九成是說人事非 , 又或傷害人的 , 這點你可以在地鐵裡細心留意週圍就明 , 所以佛教有種  [ 禁語加行 ]  幫你淨念  / 心 , 試過你一定會喜歡


其實我有時都會犯上 [ 口孽 ]  呢個過失 , 通常係事情燒到我頭上來 , 不得不理既時候 , 你總難免要去拱衛 .......或者有一天 , 真的可以放下 ............


好了 , 享受過幾板藏香 , 係時候去吃點人間煙火了 .... 山下茶餐廳奶茶檔



  https://www.youtube.com/watch?v=jCSe66pWNmc&feature=related   (  係呀 ....又係佢呀 ) 







任我孤獨自在老人



















沒有留言:

發佈留言