總網頁檢視次數

網誌封存

2015年9月25日星期五

焉知非福 , 亂估實仆

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HSIF daily
 
 
 
 







好多人在網上瀏覽 , 以為可以學到野 , 但其實......你知唔知你可能會學錯野架


哪....上邊幅圖係在網上搵到既 ,  攪天星既 ....我 n 年前已睇過 .......係講天王星會金星 120 度既 ......


最近 2015 年 8 月 19 號 , 我地見到類似既野出現 (  點解我叫類似 ?  自已諗啦  )  , 但市場冇反應 .....


本月既 23 / 24 號 , 類似既野又再出現 , 所以有人以為執到寶咁 , 大叫呢個係下半年最佳既買點 / 入市位


個星像昨天過左 .....當然 ...我地要等市場作出反應 , 不過....既然上月都冇反應 , 如果呢幾日有 , 都只不過是 50 / 50 ...一次中 , 一次唔中 .....跟本唔值得我地去等....又或喧嘩大叫


都係果句啦 , 有 d 得既野 , 通左天就  [  忽得  ]  架啦 , 你地最好珍惜下我俾你地既野 ....想在市場以後都繼續搵到錢 .....把口合埋係最重要之因素


最後...互聯網上 , 我以前睇過晒 ..... 講江恩既野 ... 9 成係錯既 .....你自己諗諗啦



都係講番常用語....... Trade what U see ....看圖識字 , 小學生都識啦


攪天星攪到半桶水既人 , 你連真假都未識分 , 你攪清楚自己係真神定假鬼先啦 , 亂咁口出狂言.....作孽深重呀 .........



p.s .   我地果 d 全部都係假野 .....只係你地仲未識分嗟
 

真亦假時假定真 , 斷估唔理呂洞賓




Yam      : )


















5 則留言:

  1. 錢人人都鍾意...........搵錢好過 [ 講 ] 錢啦............. : )

    回覆刪除
  2. 都高低腳咯、個Angle 又早個星期比埋,大戶好好人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都睇到...........我 d 淡倉...............hedge 晒了 .........你上 2000 點都唔關我事...........

      刪除
    2. 上2000咪跟手跌8000囉~

      刪除