總網頁檢視次數

網誌封存

2015年7月19日星期日

老夫子之 [ 耐人尋味 ] ~ Yam 遇仙記



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








早幾晚, 在家睇緊電視 , 睇到一半 , 有件 spirit 出現 .....分散我既視力


我問佢 :  人定鬼

佢話     :  地仙


以下對話 Y 代表我 , S 代表佢



Y :  我唔知你係小鬼定地仙 , 來做乜 ?

S :  來阻你

Y :  我唔知你係乜 , 所以唔會理你  (  佛教徒既立場係見神斬神 , 見佛殺佛 , 因為著相 )

S :  如果我證明到 , 你會聽我講嗎 ?

Y :  願聞其詳
 
S :  你常利用時空罅隙 , 你先往買你最喜歡既六合彩 , 我過兩天再入你夢吧


我以為發達 , 又恐怕入魔 , 所以循他叮囑 , 買了幾張六合彩 .......



結果有兩張中了三個字 ......




昨晚夢中 , 佢真係依約出現



S : 你現在信我未 ?

Y : 點解只中三個字 ?

S : 我只想證明我乜身份

Y : 咁你來阻我乜呢 ?

S :  攪   [ 即市 Workshop ] 

Y :  何解 ?  只乃世間事 , 與你何干

S :  你現在可以做到既野 , 係你前幾世修落 , 何必將唔應該俾人既野分享呢 , 你以前攪既 workshop 只係 Inspiration , 佢地有智慧既再下苦功 , 就能通關 , 但現在攪既係 [  即市班  ]  , 影響太實在 / 深遠 , 亦有損自己既福報 , 何必牽強 , 況且人人都有佢地自身之業力 , 你幫佢地過關 , 亦結下不了緣 ,  世世相續 , 呢個方法唔究竟 .........仲有........呢次 workshop 係對你害多於利 ....

Y :  OK , 明白

S :  為左彌補你既損失 , 我會補償


之後 , 我就速速入睡 , 再發了一個好深的夢 , 夢中仙人演繹左一個  Trading Algorithm , 係我以前記憶中行唔通既......第二朝早起身再做一次 .......backtest

有冇攪...........錯 .......it works



在此 , 本人向已報名既朋友說聲對不起 ,  [ 即市 Workshop ]  要取消了 , 有 d 野 , 唔可以 cross the line , 由其牽涉到鬼神 ....因為我太迷信了.....


緣起緣滅 , 希望大家見諒 ! 



Regds

Yam      -  -

















14 則留言:

  1. please tell me you are joking @0@

    回覆刪除
  2. 大家唔洗灰住
    今晚可能又有個天仙要Yam sir 開番班!!!

    回覆刪除
  3. 我都求仙施食下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 求人都咁難, 何必求仙呢, 攪到 d 大力鬼你就甩唔到身啦........

      刪除
  4. 回覆
    1. 1024 開始啦 , 你係第一個明我講乜既..........俾心機啦............

      刪除
    2. 呢3年都比天冥270壓制住...希望會順番D....

      刪除
    3. 佢壓住你........你咪頂住佢囉...........hhahhahha ...... 當然苦過 DD 啦..........我都試過.............過左你就開心架啦..........

      刪除
  5. 其實唔攪都係好,因為有好多都係抱住過份期望(因為自己係過來人),反而可能有害....
    回想基本堂上都講得好足夠,加上睇埋大師係BLOG O既示範.
    自己睇左咁耐,但到落注時都會經常犯下嚴重錯誤,講明唔關大師事,只是目己唔小心,亦可能自己命水唔夠.
    大家慢慢來吧!係你的跌左都會執返,相反恨尼都無用~


    回覆刪除
    回覆
    1. 岩........無論幾完美既知識 , 做既時候 , 仲有 d 野既............hhahhahah .........

      刪除
  6. 昨晚我亦夢見自稱"六合仙女"的,起初見她有點像"如夢",佢比左6個字我.... 17, 15, 16, .....突然"如夢"幻化為"如花"..比佢嚇一嚇,最尾三個記不青..像是13, 11, 9
    誰知今晚居然中左3個字....神乎??奇乎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇買先.........hhahhaha .............其實你識佢架............自己諗下啦前世唔修...............hhaaahhaha

      刪除