總網頁檢視次數

網誌封存

2015年7月26日星期日

How do U think abt that ?

 
 
 
 
 
 








每個週末 , 我都會抽半日到 public library


目的就是去睇下個世界既轉變 , 因為在圖書館裡 , 你可以找齊來自世界各國既雜誌 , 有 d 仲係你無法在街頭檔口找到的 , 你當然可以自己訂閱 , 但睇完咪又係在屋企製造一堆垃圾.....


我並不是攪還保者 ,  而係我認為最環保既舉動應該係盡快殺左自己 , 因為人類係世界上最大既垃圾製做者 , no matter mentally or physically  , 你一諗起去處理全球人既大小二便時 , 你就明了 , 其他....不講了 


另外就是去檢視下各大小財經名家在報章專欄雜誌既事前 / 事後預測 , 咁.......你就一定知市場方向.......是真的 , 唔信你試下


所以......我係絕對知道邊個係真名家 , 邊個係老千 .....因為我有比較過佢地既多年記錄


上圖係一段我睇到既名家消息 , 你睇到後 , 有乜感想 ? 



又或乜都唔敢想呢 !




Yam 








4 則留言:

  1. 花無百日紅,有時抽離下未必唔係好事~抽離去畫下畫 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 畫畫..........都好喎..........搵個靚模先.............

      刪除
  2. Yam sir, 會唔會近期開一班講下點操作期權?以應該來緊嘅市況 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 期權太多變化 , 好多野要自己輸過先可應變 , 況且周圍咁多名家, 我去講....算老幾呢............

      刪除