總網頁檢視次數

網誌封存

2015年7月10日星期五

四個字 ~ FxxK

 
 
 
 
 
 

 
 
 

 




四個字 .......穿....鑿....附....會


股市屬水 ?  好多水魚我就知


請問如果我坐在泳池裡面 , 攞住個防水既平版去炒野 , 係咪羸硬呢大師 .....deep in the water 喎


如果真係有本事既 , 應該學江恩兄同我咁 , 知道自己邊日 / 幾時行運.......就重錘買番張六合彩複式 , 中番幾個字啦 !  Post 响個 Blog 做生招牌


其他成日話識 Gann 野既都應該咁做 , 以正視聽嗎 , 你地話係嗎  !      唔係點收人學費呀


BTW ....布吉買層樓都係幾十萬嗟......首期 25 萬.....買左住過世都抵啦 ........你話香港唔死次勁既點得呀 ......




Yam











8 則留言:

  1. 中3 個字係行緊咩運?
    可唔可以講多啲? 想學野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 行緊衰運..........因為好日子應該中頭獎.................明天有機會......你試下去計算 [ 在指定日子下中六合彩既機率係多少 ? ]

      刪除
    2. 我試過 金星 撞出生圖 金星 嗰禮拜玩六合彩, 但都冇中過 /_\

      刪除
    3. 咁易既...........仲有人做野咩 ..............個個人起步點不同...........係前世種落

      刪除
    4. 哦...原來又係前世嘅事, 咁我下世先玩六合彩啦!

      刪除
    5. astrology 本來就係宿命論 , 你唔信既跟本就唔會睇到野............up to u ...........下世.......你做唔做得番人都好難講啦............

      刪除
    6. 你提醒左我今生係最後一世, 我唔洗要投胎。 =)

      刪除
  2. 你提醒左我今生係最後一世, 我唔洗要投胎。 =)

    回覆刪除