總網頁檢視次數

網誌封存

2015年6月4日星期四

人生 ( 身 ) 難得

 
 
 
 
 
 
 









如果一生中能搵到一個絕世好機會 , 就要義不容辭 , 義無反顧地抓著他了 , 格羅.........金融界既三劍俠之一 , 幾十年金融經驗 , 我信佢 .............錯就一齊錯............


全世界既金融市場已經亂晒大籠 , 此時正是亂世出英雄既時侯    !!!!!!


如果你係骨格精奇既.........快 d 學番幾招如來神掌啦




Yam













5 則留言:

  1. Yam sir幾時開班教如來神掌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 知識 , 唔係贏錢既主因 , 而只是基礎 , 爭取市場經驗 , 打好個底 , 再搵我畫龍點睛 , 應該能夠令你更上一層樓 , 我已去得太遠了 , 返唔到轉頭, 要我由頭教起 , 應該是非常難啦............睇緣份罷.........

      刪除
  2. 我都試試先,但我唔識字😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 你骨格精奇, 所以連腳都要打斷再搏過..........hhahahha

      刪除