總網頁檢視次數

網誌封存

2015年6月27日星期六

世界變了

 
 
 
 
 
 




https://www.youtube.com/watch?v=B0nONo9CMoU




個世界真係變左 , 而家連 remix 版都要加入 d 韓味去迎合大眾


以前細個買張 LP 大碟 , 番學要唔食成幾個星期午餐 , 慳得來仲要同同學夾份 , 先可以買來聽 , 聽完 n 咁多次 , 要交換再聽 , 聽到張 LP 幾乎爛咁滯先買第二張


而家 ....上網 click 個掣就乜都有得聽有得睇 , 呢個可能就係現代人唔再珍惜東西既源頭 , D 野來得容易 , 跟本唔會深究背後有幾多人花既心血


好在........而家仲有好多死硬派 Gann 友 , 同我一樣堅守原則  /  底線 , 或者.......真係 ......值得我地去珍惜 , 因為得來不易


再下一代會點 ?  無人知 , 留番俾你地去經歷啦



今日天氣真好 ,  What a Happy Day ! .....呢 d 野唔駛打生打死攞番來架 , 你我都有份 , 好公平








Yam           :  )







10 則留言:

  1. 大師,仲有無跳繩?有無長高到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排天台落雨..........冇得跳.............呢兩日天氣好番...............繼續 ............how abt U ...........仲有冇減磅 ?

      刪除
    2. squats 深蹲唔好做咁多呀..........對膝蓋有害...........後生唔知, 老左先發架..............

      刪除
  2. 我老細好好呀,知我無咩點減,上個月話比我知個鋪租左比人,要我一個星期內清場交吉,好彩最後有貨倉大佬幫手,三日攪掂,減左兩磅.跟住有兩個同事走,一個調鋪.一個人做幾份野,人工超低,請唔到人,又可以減肥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 勤奮做好自己既工作, 係修福既一種.............

      刪除
  3. 間鋪唔知係咪風水有問題,連續兩年都有同事鼻咽癌.
    上兩星期請左個雜工,因為等人用,叫佢即刻開工.初時無咩仲幾好,跟住佢話自己住宿舍,咁梗係八掛問咩宿舍啦,原來佢自己話有精神病,住係院舍.間唔中無野做會有少少自言自語,上午要出去買麵包,下午又話要出去買野食(有D人話佢出HI去野),但好奇怪呢個人做野超好,超勤力正常過正常人.又有本記事簿,記得用左咩錢要去邊度見工.但佢話自己無錢每日都向公司借一二百,借左幾日老頂唔高興炒左........

    回覆刪除
  4. 我老頂請人真係勁,一見到有人尼見工咩都未講,第一句問人幾時開工.有人打電話尼見工仲勁,樣都未見就叫人放完假昵返工........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 個世界乜人都有架而家...........好好保護自己便是

      刪除
  5. https://www.youtube.com/watch?v=hINRZ9WtxEM

    大師,呢段片勁呀,唔好講咩道理,但娛樂性八掛性就真係高呀.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 衍陽師是佛教界既大笑姑婆

      因緣際會時, 果報還自受
      累你既人可能是你既恩人
      每件事都有好多面既看法 , 睇下睇既人睇到乜
      事情一日未到最後 , 都唔會水落石出
      債還得清 , 就自在了
      佛法既偉大 , 就是 [自作還自受]
      冇野係你既 , 除左你既生命 , 一手包辦自己既行為錯失
      其實最痛苦既日子 , 總會過

      最後 , 好開心 , 我能令你開始思考解脫 , 開始了解人命 , 阿彌陀佛 ! 善哉 , 善哉

      Btw , 我都差不多了 , 玩埋呢世啦 .........

      刪除