總網頁檢視次數

網誌封存

2015年5月9日星期六

好文推介










====== 轉載 =============================


【文亮言】這是我理解的QE(湯文亮)


多人問我,點解寫文章從不涉及QE,是否唔識,其實,他們沒有睇我的文章,我以前寫過,我記得有三篇,我後來無再寫,因為我與大家主流意見不同,但有一次我將意見說出來,竟然沒有反對聲音。話說,在大約一個月前,我有一個講座,大約有百多人參加,大多數是測量師,在演講完畢後,到Q&A 時間。有十條題目,當我答完每一條都獲得不少掌聲。最多掌聲是我答QE那條,這令我有點意料之外,因為答案很簡單,「QE是用來還價-不少消費,點解會影響樓價上升,又點解唔影響世界性金價,油價上升,反而影響地區性的香港的樓價」,一個反問的答案的答案竟然是掌聲。我相信有部份讀者未必能夠領會,我試用日常的例子解釋。


很多公司都會在年尾發放雙糧與花紅,有一次,我問收到巨額花紅的員工,會不會買多一些過年用品奬勵自己,他說早已做咗,變成使大咗,雙糧花紅是用來還債,如果沒有花紅,真的唔知點算,或者要去財務公司借錢渡難關。於是,我從這個實例,重新再了解QE。QE並不如一般人 所說,是會引致通貨澎脹,因為通脹早已來了。QE只不過是追回通脹步伐,如果沒有QE,資產價格就會下跌,如果大家有讀過Quantitative Maths,或者會了解我說什麼,否則,只會整天祈望QE令樓價上升,或者,買定樓等樓價上升。後來我問主持人點解我講QE咁簡單答案,竟然獲得最多掌聲。他說當晚來聽演講的大多數是測量師,全部都讀過Quantitative Maths,所以明白我講什麼。

所以,大家買樓時千祈唔好太迷信美國QE會將香港樓價拉高,日本早已QE 20年。樓價仲平過QE。之前,香港一鋪養三代,日本三代養一層樓。好彩日本“0”息率,否則,很多人不能渡過財困難關。所以,當美國開始QE的時間,我 已經斷定低息將會維持很久,不過,無人我信講,那些專家年年都話明年加息,或者年初話年底加息。老實說,QE雖然不會令到樓價上升,但會令物價,尤其是民生用品價格上升,市民在這方面支出將會加大,一定要減少非必要支出。後果是令到經濟環境轉差,是否對樓價是否有支持,大家自己判斷。





===================================================================








我都不知在 blog 內講過幾多次 , QE 從來不是解決經濟困境既方法 , 從歷史角度去睇 , 只會造成更嚴峻既民生 ....重複日本既步伐


不過 , 唔同既係 ......應該無人會有興趣睇港女拍 AV 掛 .....hhahhahaha




Yam













2 則留言:

  1. 後面果句真係好抵死 哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本經濟最差時 , 就是 AV 業冒起之時 , 因為當時經濟差到個個冇野撈 , 只有係拍 AV 先有市場 .......正所謂窮心未盡 , 色心又起 , 係人性最基本 , ......當時大藏省都對 AV 業既貢獻高度讚揚呀..................我唔係抵死 , 係就死啦...........我已經調較緊每天可食用水銀 , 慢性自殺緊.........岩岩駛晒D錢就岩岩中毒死..........right timing ..........hhahhahahah

      刪除