總網頁檢視次數

網誌封存

2015年5月17日星期日

荒謬 ~ 美國萬歲 ( 衰 )

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



呢篇文係一個悲哀 , 一個人類歷史既悲哀 , 我地 / 香港經歷過幾十年既英國統治文化洗禮後 , 估唔到回歸中國不及 20 年 , 香港 / 中國人已被美國恐怖打敗到不似人形 , 體無完膚


我感受到回歸以來 , 社會四面八方最大之分裂 , 最簡單既莫過於有產階級 , 同冇上車跟住自己話輸左而後悔既  [ 毛橙 ]


美國輸出既唔係科技 , 而係比戰爭更可怕既 [ 資產泡沫 ] , 數年前我已經在 blog 講過 , 將來唔會有實體常規戰爭 , 代之而起既係經濟戰 , 同腦震盪 , 因為戰爭尚且要錢去打 , 腦震盪只靠既概念同思想既傳輸 , 已經起到完全既百分百作用 , 由其係現今個世界大....左


番睇過去二十年既歷史 , 香港人大家從來冇經歷過咁劇烈既思想格鬥 , 唯今之天下 , 你我之間各懷鬼胎式既想法大量泛濫 , 政治唔在講 , 就連人倫文化都被 [ 資泡 ]  攪到無地自容 , 後生既一輩 , 上唔到車既 , 連最基本拍拖既權利都冇 , 拍緊拖既 , 就唔該將你既積蓄 , 預早過戶俾左你外母先 , 其他野容後再傾 .....何等涼薄 !  


勸君一句 , 天涯何處無荒草 , 省港澳台 , 供應十足 , 而跟據經濟學供求論定義  , there are plenty of opportunity..........睇你想要乜 , 要幾耐嗟傻人 , 個個人身體結構都咪又係一樣 , 為何非哥不嫁 , 非卿不娶呢 , 何況現今社會 , 結左婚都可能會離婚呢 !  


打工既 , 肥己之心 / 唯利是圖到極致 , 是 [ 錢 ]  而唔係  [ 生存 ] 可能係佢地唯一既動力 , 就連個人既道德觀念亦輕易被凌駕 , 偷呃騙之事 , 天天見頭版 , 形同等閒


我等八股之輩 , 好在冇仔冇女 , 若果唔係 , 我都唔知點教佢 .....係教佢想盡辦法 , 去搶奪世界既錢呢 ? 定係教佢循規蹈矩 , 終須丐食呢 ?


其實, 個社會去到咁 , 只係源於一個字 ....[ 驚 ]


有既又驚乜 Q 資產被蠶食 , 冇既又驚會過唔到世 ,  執輸俾人 , 呢種恐慌其實來自 [ 無常 ]  ( uncertain )


個個自視聰明既人都以為佢地做左 / 做夠某 d 東西 , 最明顯既莫過於拼命地去搶錢 , 就會 secure , 其實 , 你從來唔可以確定下一刻你會點 , 更惶論你身邊既 surrounding , 更甚既 , 你跟本唔可以確定你明天能否起床


我唔係想你地乜都唔理 , 只係想講一句 , 若果每個人都將呢種 [ 緊張 ]  ease  左佢 , 個社會 , 會變得更和諧 , 大家會相處得更舒服 , 而不為 [ 外邪 ] 所侵而矣   ( 今年車公幾靈 ) 


講真 , 美國今次真係贏左 , 將社會分裂向全球輸出 , 我亦開始明白有所謂什麼 XSXS 極端組織 , 去替天行道 ....努力罷朋友 , 將來的美國 , 是你們的.......... 





Yam    ^  ^








 

2 則留言:

  1. Yam sir,

    唔好去咁多鍚安教啦!!
    唔通真係乜都關美國事咩。
    佢地嘅言論有好多都係格硬黎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我近排冇睇 24 啦... 睇 Elementary 多 .............福爾摩斯 .....所以都幾清醒

      刪除