總網頁檢視次數

網誌封存

2015年4月9日星期四

Regional stock swap

 
 
 
 
Crude oil
 
 
 

 
 
 
 
USD / yen
 
 
 




睇得個 blog 耐既朋友 , 可能記得我講過超世界級既大媽沙每年都會從各地找尋賺錢 /豪賭既機會

三年前 workshop 我提出強美元論 , 當時美元尚在對 Yen @ 78 ....現在是 120 .....

舊年既一鋪肥油 , 造做了一個對沖基金 hero

今年既主題我上年亦有提過 , 就是.....long China ....Sell USA ......Macro Stock swap ...當兩個咁大既國家資產從背道而馳而回歸合理正值的時候 , 就是賺盡全球既策略


其實呢 d 所謂機會 , 都是從 macro astro cycle theory 中發展出來 , 所以江恩當年聘請了很多人幫佢畫圖 ,等待機會 , 務求能捕捉 / 等到每一個大型趨勢轉勢之發生而入市

江恩並不是做一些幾天幾天轉勢之買賣 , 而是做一些以年計之大 swing , 一來是風險回報比率問題 , 二來是基於易於管理


講真 , 上便講既幾個世紀級機會 , 講返轉頭 , 我有參考既都唔多 , 一來係我年視已高 , 二來是我冇咁大之團隊去 follow up 個 trend  


我以往既買賣模式 , 是有機會 , 夠賠率就進場 , 賺下使用 , 開到飯就 OK 果隻 , 既不傷身 , 又冇壓力 , 可消磨時間 , 仲可令腦筋靈活


太貪心 , 太懶散 , 其實兩者對做 trade 都唔太好 ......總之 , 過到日辰 , 唔太辛苦就 OK 了 , 世界既錢 , 你又點搵得晒呢 ......


BTW 亞爺牽頭開投行果  500 億資金  , 香港幫佢俾左了





Yam












沒有留言:

發佈留言