總網頁檢視次數

網誌封存

2015年1月10日星期六

了了了


 
 
 
 
 




今日行書店 , 買左件禮物俾自己 , 因為佢既包裝推介內容 , 百份百在我身上找到 ...


~ 看螢幕時眼睛容易有乾澀
~ 膊頭肌肉經常痠痛
~ 頭痛 , 肩頸僵硬
~ 視力快速下降 , 無法正眼看清事物
~ 眼癢 , 人經常覺得疲憊不堪

~ 精神不佳 , 記憶力變差


當然 , 人老左就會疲倦 , 眼就會睇唔到 , 不過有時有 d 野冇眼睇都係好事  , 同樣....有 d 野忘記它一了佰了 ,  肩頸痠痛既可以去找個養眼囡囡按下足底 /骨就乜事都冇 , 仲精神爽利 , 返老還童添 ....hhehhehehe


其實呢件事想了左佢好耐了 , 以前有 member  介紹  Gunnars (   http://www.gunnars.asia/    )    既打機鏡俾我 , 但我覺得我又唔係殺.........手 , 在屋企戴又點使咁有型呢 , 所以冇考慮


今天見到個蠢蠢地既....就岩我啦 , 佢既好處就係 oversides ...唔似得 Gunnars  咁貼面 , 貼到有近視既戴唔到  ( 如果要有近視既 Gunnars 鏡片 , 要返原廠配 , 仲係天文價 )


而家果副台灣土砲 , 都係用疑似 Gunnars 既專用黃色鏡片 , 戴左成個金魚佬咁 , 不過只係 $188 ....低到爛


有興趣做金魚佬既.....try try !


P.S ...我唔係杜愚瘋呀 .......我只是 cheap 精 , 唔好插呀大佬   



Yam        : )  













沒有留言:

發佈留言