總網頁檢視次數

網誌封存

2014年12月16日星期二

夢中見

 
 
 
 
昨晚睇完美國市 , 今早發緊春秋大夢之際 , 俾壞朋友吵醒 , 佢問我點睇個市 , 我懞懞地答佢 : 等我開機後 , 洗完面先覆你罷
 
 
其實你想知係咪趨勢發生左 , 係一件好易既事 , mailbox 突然會有好多 mail  死出呢認屎認屁話自己睇岩既時候  ( 係你以前登記過既 market commentary  ) , 就係大勢開始了
 
 
Check 完 email , 人醒翻 d , 睇下幅即市圖 .....叫朋友做野
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
我同佢講 , 香港即市唔好玩咁大啦 , 日賺幾千請我吃飯就算啦 ....如是者.............................
 

結果 ....咪 .....即市賺幾千囉 ......又有飯吃 .......冇錯 ......我就係咁 day day 呃飯吃 , 生存到而家架啦
 

好多人成日話莊家唔俾錢佢贏 , 我唔覺囉 ....你做岩野既 , 佢咪又係要行俾你 .....輸錢常搵藉口既人 .....呢個世界好多架 , 果兩個位幾千張成交 , 你佔九牛一毛 , 邊有人理你呀........除非你有本事落幾千張啦 , 若果唔係 ,就係你有心理恐懼症 .....其實好多資深 trader 都有 ..... 有左呢個病.......等同癌症 , 等死   

 
 
 
 
 

 

 
 







2 則留言:

  1. 回覆
    1. 基於 [ 唔理你點癲 , 食糊大過天 ] 既原則 , 即日了結了..........即日兩個鐘內已有 15% capital gain ........都幾好架啦

      刪除