總網頁檢視次數

網誌封存

2014年11月24日星期一

妙吉祥 ~ 喜樂常住

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 






今天到舊區遊蕩 , 經過一個地灘 , 突然見到一尊佛頭 , 造像安祥而莊嚴 , 最重要既係 , 令我生起歡喜心


以前 , 每旅行到一個地方 , 我總會去當地之佛具店睇睇 , 好既佛像唔容易搵到 , 因為各地造像既文化不同 , 得出既後果各異 , 重要既係 , 能否與你有緣............ 係眼緣 , 太大個既我冇法揍佢番家裡 , 太細既又唔喜歡


唔好誤會我會用作供奉之用 , 其實....對我來說 , 只是心頭好 , 同埋係多年來既  " 有求 "  意願而矣 .....一件擺設


心之所安 , 並不需向外而求 , 無求......自然安住


佛法學問裡博大精深 , 其實都只是修一樣野 ....


無自性 ....  Not yours , no so call Self own .... 個世界裡 ,  無野係你既 , 亦無野留得住



Yam         ^ _ ^






















沒有留言:

發佈留言