總網頁檢視次數

網誌封存

2014年7月29日星期二

賠率定成敗

 
 
 
 
 





Parity takes it all


今早 , 因為起遲了 , 錯過左一個一天 6 倍回報既機會 , 或者應該說明一下 , 係對比資金面對之風險回報 , 我個人稱之為 RTR 比率 ( 唔駛搵書啦 , 教科書冇既 ....Return to risk ratio 呀 ......)


炒家重視既係每次入市所用之資金可能面對之 total loss  ,  對比換來既絕對回報關係 , 無論我地 [ 估市 ] 去到幾叻既地步 , 就算你計到幾時 T , 幾時有大 chance 發生大浪 , 作出付出賭注之前的一剎那 , 你都要事前計算一下呢舖賭局既 parity 去到邊先會考慮入場

最好既情況 , 當然係有一倍以上既回報 , 我地先會考慮 .....更好既就係有 5 倍至 30 倍 , 咁就可以做到 [ 贏一次 ] 可以 [ 輸 ] 好多次既立場 .....變做長勝將軍


每年 , 每月 , 每天其實都有一個以倍數之機會發生 , 當然你要懂得點樣落盤....同幾時開倉 / 平倉 , 先可以食盡其利 , 有時....我地仲會用到外國市場之深度 , 做到 1500 倍既 parity ......

香港....對唔住....佢受唔起


你可能以為我會天天炒作 , 但其實....我大部份時間都係觀察.....等.....到個賠率夠高, 我先入場 ....


日磨夜磨 , 結果係點 ...新聞成日都有得睇到 , 唔駛我講啦掛


PATIENCE ......is the GOLDEN WORD .....in this biz !


仲有就係紀律啦 ,  我瞓唔醒 , 就當然係失敗啦 .....唔怕 , 機會大把 , 冇左咪下次囉......



Yam











沒有留言:

發佈留言