總網頁檢視次數

網誌封存

2014年5月15日星期四

Wave count up to 15 May 2014

 
 
 
 
 
HSIF Daily chart
 
 
 
 






Yam







9 則留言:

  1. Yam sir,

    小弟近派轉場玩美期, 發現順手左好多,
    但原因唔知點解, 講唔出咩原因, 嗰種感覺舒服過港期好多。
    玩港期心情: 求下你啦...俾我食啦! 唔好夾我呀 :(
    玩美期心情: 仲扮咩啫, 睇到你想點啦! 我食硬你呀!!! :)

    Yam sir 有冇見過類似經驗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同琪兄半年前不斷向學生呼籲 , 另找炒作市場 .........其實係有充分理由 , 如果連普通技術分析都用唔到, 又或經常標奇立異 , 人地市升佢就跌, 人跌佢就升.....趕盡散戶既做法, 而市場又在痿縮緊.....深度唔夠........咁...呢個市場前景就係咁大了.........有個消息話你知.....高X已經放售緊亞洲衍生工具既業務 ......接手緊既當然係乜Q都唔識, 得大把錢既[土豪], 或者將來.....會有更激既可能 .........希望上天保佑啦........Trade what u see ....先係終極炒賣目標 , 你能在別的市場找到空間......就應該 stay 了.....Happy Trading

      刪除
    2. 同意, 香港市場既「反常」有時真係有吹脹.../___\

      刪除
    3. 跳gap.... overlap 反倉 ......開市做就極端價格 .....high frquency Trade ( 一分鐘行二三佰點 ) .......期權 / 輪不合理開價.......呢 D 都係只有佢贏既手法 .....hhaahahahahhaha

      刪除
  2. 玩緊港期嗰陣以為全球嘅市場都係咁爛。
    去過大場玩過先知以前嘅自己眼界狹隘!!
    有時諗起都好笑...玩港期覺得自己好似乞依, 而家先有少少覺得自己係trader。 XD
    唯一不足是要夜晚玩, 不過大致上都OK :-)

    如果連高X 都唔睇好香港市場, 咁我而家嘅決定係正確的。
    你知啦...高X 冇死錯人架嘛!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為香港太多高手 , 佢地既營利亦越難, 與其係咁 , 倒不如賣左佢.....將來反過來狙擊大陸土豪莊家啦...........你明嗎 ............ : D

      刪除
    2. Rothschild 在金價未大升之前, 放棄了做金商/ 莊.........其道理亦是一樣............揀個易做既角色而矣

      刪除
    3. 哦...咁我明了。原來係搵到對手!!
      即代表遲下個市炒法會唔同? 唔知大陸佬做莊會唔會易炒啲... :-D

      仲有你話 "香港太多高手", 這是講真定講笑?
      我覺得香港盲毛比較多 :-)

      刪除
    4. 漸漸改變緊了..........睇下你適應與否啦, 不過新人落場, 點都要殺一牌 .....搵錢坐盤先架啦...........我指既高手.....係周圍搵 / 買地外國人既預測, 當係自己預測既演員呀..............

      刪除