總網頁檢視次數

網誌封存

2014年5月11日星期日

更年肥

 
 
 
 








近期將自己放下  / 下放  ?  得好緊要


要麼得閒追下星星劇

要我 download 我一定唔會,反而某日經過腦場 , 見到成套劇都係 40 塊 , 就即管買下來罷 , 不過都算好睇 , 因為冇乜劇可以令我追呢睇既 ,呢套例外 , 全智賢其實都幾似青霞後生時個樣 , 不過比起在野蠻女友時, 已經 [ 殘 ] 左唔少了 , 不竟都係歲月催人 ...你估真係有都敏俊咁活了四佰年都一個樣咩

  ........如果在深夜睇的話, 記得將聲音收細 , 因為韓劇既特色就是......間歇性尖叫


要麼就同家人去拜下山 , 睇下四周圍既 [ 單位 ] .....


果日早上出門口時 , 又睇住門口隻蝴蝶 , 死左响地毯 .....令我諗起佛祖 [ 捻花微笑 ] 之典故


可能係我既人生又去到另一個地步了 ......不過今日翻睇 George Bayer d 野 .... 自然定律....過了一佰幾十年 ,在香港市場果然都仲 work 緊....真係教人......耐人尋味 , 匪夷所思 .....  : D


未死得住.....賺多 d , 買定副靚棺木先....反正係人都用得著....要來炒下都仲得

Yam 



2 則留言:

  1. 你嗰$40 捐左佢好過啦 :-)

    https://zh-tw.facebook.com/KimSooHyunxi/posts/552844781474335

    回覆刪除
    回覆
    1. 你早講咪好囉.........不過我又冇問你 ( 你實會話我冇問你架啦 ) ........ : ]

      刪除