總網頁檢視次數

網誌封存

2014年5月26日星期一

學投資,先損失 ~ 原載於 20 May 2008 Yahoo Blog HK [ 江恩系列 ]



或者會有人問,駛唔駛去到咁盡,準到去分鐘圖,你咁樣問証明你無炒過即市期指經驗啦,「快、準、收」係炒即市之基本三部曲,當然如果你知道主要底頂幾時發生又唔同講法,昨天唔記得言明,真對不起,咁你就可以 hold 長倉,一轉睇到尾,不過d魚頭魚尾都係唔好食啦,食魚身好啦(用時間作準啦)。


現在大部份人都話要去學投資,要增值,學費動不動數萬元,我昨天晚上經過地下鐵旁邊有個二十歲未夠嘅小dd,在通手提電話,向對方話明天某某股票睇幾多幾多,我絕對冇輕視佢嘅年齡及知識,畢竟現在太多年青股神鳴生,其實佢地真係膽正命平,話學費無所謂啦,學到一世受用嗎,其實你去問下周圍d 朋友,有幾多個準確知到邊日同幾時係出入市時間啦,最終可能係交完學費再交學費,不過有人真正贏錢都唔奇,江恩理論都可以係真嘅就奇啦,不如我又舉辦一個一元學江恩,睇下有冇人報名先。


談到學費貴,幾萬元學費其實都唔係好貴,起碼我知道外國學江恩課程嘅最低消費係五千元澳元,美國嘅係八千元美元,一日 8 個小時,有埋 hotel package,名師主理,一定出高徒,亦一定學到幾時轉勢。


最後,你要問番自己,你想去到邊? 我講技術呀,金融市場,唔係你死就係我亡!除非買左的股票,抱住一世又唔同講法,在此事先申報,我地都交緊學費,哈哈!


炒股票同炒期貨,兩回事,但最終都係以時間作為出入準則,一定無錯!


在這,我們將所有之功勞迥向予江恩先生,100 years Anniversary,你的技術再次活現在我們的眼前,沒有你之前廣闊之胸襟,公開你的發現,我們將無法學習到你的技巧。

"Here we pay deep salute to u and to yr memorial"......


Yam Group Gann Research
Yam





2 則留言: