總網頁檢視次數

網誌封存

2014年4月7日星期一

My favorite

 
 
 
 
 
 
 
正呀.....I like 雙向波幅, 上下  [ 奇 ]  手 ......好彩上個月人仔對 786 時....摸頂沽清晒 D 駛淨既人民幣嗟.............又係  [786]  ratio ......! ...而家先醒起......
 
Yam
 
 
 
 
 
 
 

3 則留言:

  1. Yam sir 你好,

    容我請教一個問題,
    我聽過唔止一次有人講過2003 年係HKD 同USD 脫勾 同時 與RMB 掛勾嘅好時機,
    但諗唔通點解! 我淨係聯想到2003 年經濟見底, 這有關係嗎?
    望Yam sir 解答。
    :-)

    回覆刪除
  2. 個問題咁深....要專家先識答啦..........不過可以從中美港3個建國建黨既 natal 去考慮 , 一個頂就係另一個底......咁咪係最好既 " transform " 時候囉........只是我既愚見............... : Z

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝您的睇法, 俾左一個新方向我 :-)

      刪除