總網頁檢視次數

網誌封存

2014年2月20日星期四

飲食男女

 
 
 
 
昨日 , 訂左好耐既澳門 Robuchon au Dome 餐廳通知我地有位,幾個傻瓜冒著雞嗚 9 度之寒冷天氣 , 走過去做其飲食男女一日遊
 
 
澳門 , 我已經 N 年冇去 , 因為我覺得佢俗不可耐 , 你睇佢港口 d 泥水就知了 , 前輩對澳門之評語就係 , 此地只有偏門可以生存 , 正當之商業行為.....no la .....所以 , 只有兩樣行業可以興起而歷久彌堅 , 賭與黃
 
 
街道與賭場內,我留意到既只有兩種人 , 剪平頭裝之爛賭大陸土佬 , 未睡醒之俄羅斯 / 北姑金雞 ...that's it
 
BTW , 中央為左反賭, 搵左幾位千王過來人拍了一連串出千系列片, 比戲中賭聖/ 賭神更真實更利害 , 朋友.....花時間睇睇你就知賭係乜野一回事
 
 
 
 
 
跳出三界外 , 不在五行中 , 先係高手 ..... 即係睇通左唔玩先係至高境界
 
 
Robuchon 在香港都有分店 , 不過老友話試過澳門既較正統 , 如果真係想試下米子連同級數既話 , 可以去香港 Four season 內 , 有間法國野都幾抵吃
 
 
下午 , 做完威尼斯人參觀者之後 , 眼看所謂金碧輝煌既賭場 , 都只不過是一個大墳墓 , 埋葬左不少控制唔到自己既賭仔既煙花地,不禁傷感左一陣子
 
 
晚上 , 我地走左去媽閣附近之海灣餐廳吃全統之葡吃....只可惜.....素質不保了 ......無野係永恆地好既....I understand it well .....that's why cycle is important
 
 
Yam      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 














3 則留言:

  1. Yam sir, HK個場細, 係咪就算識Gann 喺HK 市場都冇乜肉食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係呀 , 我話 square day 咪轉左 500 - 600 點俾你啦 , 你平倉與否就你決定啦
      http://yamgroup2013.blogspot.hk/2014/02/blog-post_18.html

      刪除