總網頁檢視次數

網誌封存

2021年8月2日星期一

Notice to Gann's Time & Price workshop students









已經是 Gann's Time & Price workshop 第三堂 , 學員應該明白了我地既 trading strategy 係舒服 , 紀律同輕鬆既混合體

市場上追突破 , 追 momentum , 睇指標背馳既 trader 行為....我稱之為 [ 刻舟求劍 ]  , 永遠都係被玩弄既一群 , 亦從來不知趨勢是否真實 , 無目標地亂跟亂做 , 更加無訂定贏輸比率 , 無了結倉位既準則 , 非常抽象及個人主義化

我地做 trade 既行為 , 就是 [ 守株待兔 ] , 我諗大家都見到分別在那裡 , 盡在不言中

下堂 , 我想大家進場前 , 先交出一隻你已經搵到佢個 swing 分形既指數 , 股票 , 或期貨產品 , 方能進場 , 就如上堂 Medion 跟我地分享之 700 騰扇一樣 , 這樣 , 大家都可以有數十個 [ 穩定贏錢 ] 既機會在手 , 互相交換了 !!! 

現已於 14 Aug 加多一堂 , 而該堂延長至 4 小時 ( 2 : 00 - 6 : 00 ) , 完成後隔多兩星期再開一堂畢業研討班 , 作一整體 summary , 另會建立 Whatsapp 群組作各種通知用 , 詳情 , 將在群組內 share , 如有學員不想公開個人資料加入群組 , 可預早通知我



Yam 









沒有留言:

發佈留言