總網頁檢視次數

網誌封存

2017年12月31日星期日

2018 忠告 ~ 遠離預測














作為一個 Trader , 如果我話叫你唔好預測 , 你會覺得很 Odd , 但呢個就係我對你地最好之忠告

如果你仍然費煞思量天天都在預測市況的話 , 我肯定你會墜入了一個困局 ~ 對與錯之間無所適從 , 信自己定信 [ 愚 ] 論 ....無一個肯定答案 , 做 Trade 之間 , 無一個既定之策略 , 出入之間無一個確鑿之止賺 / 蝕決定 

以上之問題 , 導致你天天處於彷彿之中 , 見到機會來臨 , 變得可做亦可唔做 , 表面上好似好自由 ( 自我安慰 ) , 實際上係無充分信心去  handle  一個尚未發生之賺錢機會 , 呃緊自己個機會是不存在的 , 與其做錯 , 不如放過 ( amateur 可以 , but not for a professional ) 

假若你建立了一個專業之做 Trade set up 後 , 每一個機會出現 , 你要衡量的 ...並不是做唔做呢個 Trade ,  而係點樣去衡量呢個 Trade 既風險參數 , 在乜狀況下 , 呢個買賣先叫成功 , 又或發生乜野情況下 , 你先耍決定出場 / 或持續持倉 

請留意既係 , 以上我所說既 , 其實完全無講  [ 預測 ] , 因為太長既預測 , 對做買賣無幫助 , 越長既預測 , 出錯既機會越大 , 如果你預測明年是大升市或大跌市 , 但又唔知邊日發生 ! 對我有何用 !!!

你只管做好風險管理 , 已經足夠 , 短既預測 , 你跟本唔需要 , 因為市場天天都在郁動 , 若果你不是太笨拙的話 , 你一定知道大市昨天是上定落 ( 紅黑 bar 收市一定知 ) , 那你只管跟著趨勢去做已足夠了 , 餘下之風險 , 交給之前以上所談既 win / loss parity 已足夠了

我相信無論我地幾咁精明 , 都唔會天天岩 , 相反......無論我地幾咁笨 , 又未必會天天錯 , 餘下兩者之間游走的差別 , 就交俾你用以做 trade 既衍生工具做就既風險回報比率去決定吧 

在 Yam Blog 裡 , 我已提供過多於一種做 trade 方法 , 避免去 [ 預測 ]  而不去預測 , 希望你地將研究之時間 , 放在 call / put parity 贏輸比率上面 , 因為 , 就算你預測到識飛 , 唔懂衡量風險的話 , 同唔識無乜分別

最後 , 得番一個原則 ~ Professional don't predict , they create ........唔好浪費太多時間在 [ 預測 ] 之中 ........知易者不卜 


Happy Trading 2018 !    Don't got always frustrated with forecast , while enjoy being inside a trading moment 




Yam   













2 則留言:

  1. 但大師為何經常預測呢?
    一時睇頂, 一時又睇上..

    回覆刪除