總網頁檢視次數

網誌封存

2016年7月13日星期三

Gann 友的抉擇















上圖是最近在信報睇到的一幅 [ 近年全球政經大事圖 ]  , 對比著世界大事跟 [ 標指 ] 之關係


好多人以為 , 了解左個世界 / Macro 政經走勢就會幫到你炒野上既決定 , 其實係 [ 錯 ] 既 , 事實上係好多  負面新聞正面炒 , 正面新聞負面炒 ]  既現象出現 , 整個世界股市同政經大事無一個必然關係 .....若果有既 , 仲有窮人咩


係人都知 Gann 友係唔需要理會世界經濟 , 唔睇數據 , 只睇時間去決定炒上定炒落 , 處理好風險便是 ....其他既 ....無野值得關注

江恩如是 , 我咁多年亦如是 .....睇緊支 barchart 就 OK 了 , 若果有人仲成日話將會點點點 .....咁即係未到啦 , 咁而家會點先 ? ....邏輯問題 , 因為就係佢答你唔到而家點....先成日話遲些少會點點點拖住你 ( 通常會話股災呀 , 大升呀比較令你興奮既話題 )  ......永遠有個主題你要關注既....佢就有市場了 , 好多報章專欄半年唱好半年唱淡 , 就係咁既理由 


而家點呀咁.....呢個係我日日都要諗既問題 , 又未必有答案架 .....冇既咪休息下囉


Btw ....d  金就係  Gann 友都知時間同價格有阻力 , 要回到  12xx  先啦 .....點解有人叫買既.....奇怪 




Yam 





6 則留言:

  1. 請問 Master Yam, 樓市會如何? 樓價出年會跌嗎? 本人資金緊拙, 但極需要買樓自主, 求賜教. 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買樓 ! 咁你即係起碼有一球半球做首期 , 就當你球半 ...你炒到 20% 利潤一年 ...即係 30萬一年 .....夠交租 , 仲可以揀住邊道都得 ...得閒轉下環境 ...又有現金在手 , 等大跌市先買.....我唔明點解要放晒全部雞蛋在個籃道....世上那有長升不跌的物種...

      刪除
    2. 好多人話樓係必需 , 所以買.....如果係咁..你要買埋間發電廠 , 起間水務局 , 至攪間超市俾自己用啦 ....中國人既概念就係最好乜都係自己既....sure ...買定副棺木啦咁.....事實上冇野係我地既....我話既

      刪除
    3. 謝謝 Master Yam 提點! 咁我租住樓, 儲多 d 錢先, 等樓市大跌先買樓. 我始終相信樓市未跌夠

      刪除
    4. 其實你心中一早已有答案 , 不過想攞共識嗟.........:)

      刪除